Τετάρτη, 5 Σεπτεμβρίου 2012

η εβδομάδα μου μέσα από φωτογραφίες


Πραγματικά η αναμονή στην τράπεζα αυτή την εβδομάδα με κούρασε πάρα πολύ!!Το νούμερο που εξυπηρετούσαν όταν μπήκα ήταν το 264!! Πφφφφ!!!



Ο αδερφός μου, μου κάνει ναζάκια! Ναι, δεν σου αρέσουν οι φωτογραφίες, το καταλάβαμε!!!



Η θέα από το μπαλκόνι μιας φίλης μου. Απλά υπέροχη!!Κάθε φορά που πίνουμε καφέ λατρεύω να καθόμαστε στο μπαλκόνι!!!



Το δηλώνω με υπερηφάνεια!


Τα τελευταία χρόνια ψιλοασχολούμαι με τα χειροποίητα κοσμήματα. Να κάτι γρήγορο που έφτιαξα και μου αρέσει να το φοράω συχνά.


Φυσικά, η εβδομάδα δεν θα πάει καλά αν δεν φάμε ένα γλυκάκι. Death by chocolate. (μεταξύ μας πιστεύω ότι το λένε death και για τις θερμίδες που σου προσφέρει απλόχερα)


Υ.Γ. Το πρόσφατο κόλλημα μου με την ταινία Hunger Games καταντάει εκνευριστικό. Μη σας τύχει!! Από την επόμενη εβδομάδα θα πάω να αγοράσω και το βιβλίο. :P


Καλή σας εβδομάδα!!!

2 σχόλια:

Αναγνώστες

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Δεν θα πω ψέματα...την ιδέα για το blog την έκλεψα από έναν άλλον, που την έκλεψε από έναν άλλον και την έκλεψε από έναν άλλο.Επειδή θα πάθαινα νευρικό κλονισμό αν δεν τα έλεγα κάπου δημιούργησα αυτό blog.Πιο νευρική και φωνακλού πεθαίνεις!Εμμονή με το θέατρο και τα γλυκά.Αγαπώ τους ανθρώπους με μεγάλα όνειρα!