Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2012

γρήγορο γλυκάκι

Οι φίλες μου λοιπόν , γνωστές ως ''σε παίρνω τηλέφωνο μια ώρα πριν και σου λέω να έρθω σπίτι σου για καφέ'', κάνουν συχνά επιδρομές στο ψυγείο μου και στο σπίτι μου. Έτσι προσπαθώ να έχω έτοιμα γλυκάκια κάθε φορά που έρχονται σπίτι για να τις ''τρατάρω''.

Αυτή είναι μια πανεύκολη συνταγή και χρειάζεται μόνο μια κουβερτούρα, 50 γρ. βούτυρο και όποιο είδος φρούτων θέλετε εσείς.


Λιώνετε την κουβερτούρα με το βούτυρο σε μπεν μαρί. Δεν την αφήνουμε πολύ, ίσα ίσα να λιώσουν και να ζεσταθούν λίγο τα υλικά.


Εγώ επέλεξα φράουλες αλλά οι φράουλες εξαφανίστηκαν σε χρόνο dt οπότε έχω να σας δείξω το marzipan. Το marzipan ελληνιστί είναι η αμυγδαλόπαστα.


Το έπλασα σε μικρά μπαλάκια και τα βούτηξα στη σοκολάτα. Τρώγονται και έτσι, δηλαδή χωρίς να κρυώσουν αλλά μπορείτε να τα βάλετε και στο ψυγείο για μια ωρίτσα και είναι έτοιμα.


Και πανεύκολα και πεντανόστιμα για τους λάτρεις της σοκολάτας και των φρούτων!!!

Υ.Γ. Δεν έχεις και τις φίλες να γκρινιάζουν ''θέλω γλυκό'' και ''θέλω γλυκό'' χιχιχιχι :P

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Δεν θα πω ψέματα...την ιδέα για το blog την έκλεψα από έναν άλλον, που την έκλεψε από έναν άλλον και την έκλεψε από έναν άλλο.Επειδή θα πάθαινα νευρικό κλονισμό αν δεν τα έλεγα κάπου δημιούργησα αυτό blog.Πιο νευρική και φωνακλού πεθαίνεις!Εμμονή με το θέατρο και τα γλυκά.Αγαπώ τους ανθρώπους με μεγάλα όνειρα!