Κυριακή, 30 Σεπτεμβρίου 2012


Με τι συγκινήθηκα; 





Είμαι ΛΑΤΡΗΣ των γραμμάτων!!!Μου θυμίζει κάτι από παλιά εποχή και το θεωρώ πολύ ρομαντικό!
Αν και η φύση του γράμματος αυτού δεν ήταν ρομαντική, με έκανε να συγκινηθώ πάρα πολύ. Μου το έστειλε μια καλή μου φίλη και στο τέλος επισύναψε το αγαπημένο ποίημα της.


 Τι διάβασα;




Για την ακρίβεια το ''Πενήντα αποχρώσεις του Γκρι μόλις το ξεκίνησα. Εσείς έχετε ακούσει καλές κριτικές; Το Hunger Games το τελείωσα μέσα σε μια μέρα και ομολογώ ότι η ταινία μου άρεσε πιο πολύ από το βιβλίο!Ναι, κύριες και κύριοι!Το βιβλίο θεωρώ ότι ήταν αρκετά εφηβικό και επιφανειακό.

 Με τι χάρηκα;


Μερικοί ξεχασιάρηδες ( :P ) μου έφεραν τώρα τα δώρα για τα γενέθλιά μου. Ευχαριστώ παιδιά!!!

 Που πήγα;


Έκανα την τελευταία βόλτα του Σεπτέμβρη στη λίμνη μας και το ευχαριστήθηκα. Ο καιρός σιγά σιγά θα χαλάσει και τώρα στα Γιάννενα ο ήλιος θα ξαναβγεί Ιούνιο!!!

Τι ζήλεψα;



Το θέλω, το θέλω, το θέλω!!!! Είναι ένας πίνακας από τα Ikea με τη λατρεμένη Audrey Hepburn!!!


Καλή Εβδομάδα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Δεν θα πω ψέματα...την ιδέα για το blog την έκλεψα από έναν άλλον, που την έκλεψε από έναν άλλον και την έκλεψε από έναν άλλο.Επειδή θα πάθαινα νευρικό κλονισμό αν δεν τα έλεγα κάπου δημιούργησα αυτό blog.Πιο νευρική και φωνακλού πεθαίνεις!Εμμονή με το θέατρο και τα γλυκά.Αγαπώ τους ανθρώπους με μεγάλα όνειρα!